2014. január 15., szerda

21.Rész

Sziasztok:)
Csúszással de itt a 21.rész,ami 2014-ben az első rész:)
Viszont itt a csoport címe : https://www.facebook.com/groups/211985628988744/
Ami úgy gondolja hogy kedve lenne csatlakozni hozzá az nyugodtan lépjen be :)) 
De mást nagyon nem mondok mert nem is tudok..:D
Jó olvasást csajok!:*
                                                                                    ~E.V.
_____________________________________________________________________

*Victoria szemszöge*

"-Kokain.-csúszott ki a számon."
Mit csináljak vele?-zakatolt az agyam miközben a kezem lefagyva ugyan úgy tartotta az aprócska zacskót az ujjaim közt. De valahova muszáj eltennem.Dobjam ki? Nem,azt nem tehetem hiszen biztos észre venné. És ha kihajítanám az ablakon ? Igen,ez megfelel.
Felhuppantam és a hozzám legközelebb lévő ablakhoz siettem.Lendítésre hátra húztam a kezem,megszorítottam a zacskót a markomban de mégse tettem meg. Nem voltam képes elhajítani.
"-Ez jót tesz! Hidd el,egy ilyen fa pofa mellett.Érezd jól magad kislány."-csengettek vissza a részeg fiú szavai. Magam elé vettem és bámultam. Vajon hogy érthette?
-Remélem nem vagy még nagyon fáradt.-rázta meg vizes fürtjeit a fürdőből kijövet,egy szál törölközőben.Én remegő kezekkel vissza dugtam a hátsó zsebembe a kábítószert.-Hiszen ha elfáradtál,mit fogunk mi csinálni az este?
-Harry,az a törölköző nem sok mindent takar!-takartam el a szemem.
-Ne nézz oda.-nevetett fel.
Hiába.Akaratlanul is lecsúszott a szememről a kezem,és egyből oda,arra a bizonyos helyre, irányult minden tekintetem. Felsóhajtottam.
Harry átfogta a derekam.Meleg kezei égették a bőröm.Ahogy pedig magához húzott,a törölközőn át minden egyes részletet éreztem.A melegség átjárt.Ahogy a falnak tolt szájával a nyakamra hintett pár csókot.Lábaim,mintha reflex lenne,dereka köré fonódtak.
-Hé.-elfordítottam a nyakam hogy még jobban hozzáférhessen.-Nem gondolod hogy nekem is fürödnöm kéne?
-Szívesen elmegyek veled.-szuszogta.
-Nem Harry,egyedül fürdök.-mosolyogtam rá és egy gyors puszit nyomtam ajkaira.
Kis útba igazítás után megtaláltam a fürdőt. Bezártam magam mögött az ajtót és a mosdó kagylóra támaszkodtam.
Bámultam magam.Zakatolt az agyam.Annyi minden van mostanában a fejemben.De mindegyik ugyan oda köt ki,Harryhez.Fura dolog ez a szerelem.
Inkább veszek egy forró fürdőt,az segít. 
Levettem a ruháimat,amit gondosan összehajtogattam majd bemásztam a meleg vízzel teli kádba.Teljesen ellepte a testem a forró folyadék. Csak ott feküdtem becsukott szemekkel és mélyeket szippantottam az illatos meleg levegőbe.
Pár perc múlva rezgett a telefonom.
Kinyúltam a törölközőmért,megtöröltem a kezem és nyújtózkodtam hogy elérjem a telefonomat ami egy kicsit kijjebb hevert.Amint megszereztem újra kényelmesen elhelyezkedtem a kádban.
Remélltem hogy valaki írt,de nem. Csak annyit írt ki hogy "a hívás lista megtelt". Mondjuk ezt egy kicsit furcsállom,mert én nem hívtam senkit azóta amióta repülőre szálltunk.De hát ha egyszer ezt írta ki akkor biztos így is van.Beléptem az előző hívások menübe,és meglepődtem amikor a sok név között ott van egy privát szám. Ami ráadásul fogadva is van.Akkor hívott amikor a repülőn voltunk.
Harry azt mondta kiesett,és biztos kinyomta vagy valami. Hiszen elmondta volna ha valaki olyan keresett volna.
Egy hosszú merengés után,végeztem a fürdőszobai dolgaimmal.Össze szedtem a cuccom és bementem a hálóba.
-Tetszik a pizsid.-nyújtózkodott az ágy végében Harry.
Én félénken felé pislantottam és beférkőztem a lábai közé. Kezei összefonódtak a derekam mögött.
-Szeretlek.-suttogta a félhomályban.
Akaratlanul is elkezdtem kissé remegni ettől az egy szótól. Kezdett feltörni bennem az az érzés ami eddig még csak ott lángolt,legbelül.Akarom őt.
Így hát kezeimmel vállánál fogva hátra döntöttem az ágyon.Lábaimat a csípője mellé helyeztem,és lovagló ülésben helyezkedtem el felette.
Egy pillanatra a szemeibe néztem majd vadul csókolni kezdtem.Kezeim végigszántották puha fürtjeit.
Lassan megkerestem a pólója alját,és egyre feljebb húztam.Minden érintésem izzott meleg felsőtestén.
Amíg a feje fölött lehúztam a felsőt,megszakadt a csókunk,de miután gyorsan félre dobtam,ajkaink újra összeértek.
Hatalmasat sóhajtottam amikor nagy tenyerei a rövidnadrágom szélénél járt.Egyik ujját beakasztotta oldalra és egyre lejjebb húzta azt.Mivel Harryn már csak egy boxer volt,így nem volt más hátra,minthogy egy ügyes mozdulattal levennem róla azt.De amikor érezte hogy kezeim arra fele vándorolnak,megállított.
-Ne.-mondta egyszerűen.
Én csak apró sóhajok közt értetlenül néztem rá.
-Azt hittem hogy te is akarod.Sajnálom.-szálltam le róla,és arrébb húzódtam az ágyon.
-Akarom. Nagyon akarom.-nézett rám.-De nem most.
Én csak bólogattam,és eltűrtem a hajam.
-Hé.-fordult felém.-Tudom milyen. Elkapott egy erős érzés,igaz?
Kissé fura volt vele erről beszélgetni az előbb történtek után,de bólogattam.
-Amikor tényleg készen állsz rá,és igazán akarod,akkor nem csak ez a szenvedély fog elkapni.Hidd el.Azt tudni fogod...-fejezte be egyre halkabban a mondani valóját,végül egy apró puszit adott a homlokomra.
Magunkra húzta a takarót,és hátulról átkarolt.
-Jó éjt.-szinte már tátogtam.Ő csak szorosabban fogta át a derekam.
Majd elaludtunk.

*másnap reggel*

Lassan nyitottam ki a szemeim.Csodák csodájára Harry még aludt.
Az éjszaka során lejött rólunk a takaró,és a keze is lecsúszott rólam.Ezek szerint sokat mocorogtunk.
Mosolyogtam ahogy rá néztem.Igaza volt a tegnapival kapcsolatban. Ha este megtörtént volna, ma már nagyon bánnám.
Hirtelen megszólalt a telefonom. Üvöltött a csengő hang.Azon imádkoztam hogy ne ébredjen fel Harry.
Óvatosan kikászálódtam mellőle,felkaptam a telefonomat és kimentem a szobából.
Rápillantottam a kijelzőre. Ugyan az a privát szám amit tegnap este láttam.
Kicsit hezitáltam és felvettem.
-Halló?Ne haragudj,ismerlek?-kérdeztem,még a reggelii fáradt hangomon.
-Pontosan tudod ki vagyok.-hallottam egy magabiztos férfi hangot.
-Ne haragudj,de szerintem rossz számot hívtál.
-Ha annyit mondok hogy Anne ?!
-Sajnálom de nem ismerek semmilyen Anne nevű lányt.-ráncoltam a homlokom.
-Szóval még nem tudod a részleteket?-egy halk kuncogást hallottam.-Őszintén sajnállak.
-Ezt meg hogy érted?-járkáltam a telefonnal a kezemben.
-Még sehogy. Nem én akarom elrontani a pillanatot édes.
Ismerős volt ez a hangsúlyozás.Mintha már hallottam volna valahol.
Aztán beugrott.
-Te vagy az ,igaz?-suttogtam.-Dávid egyik barátja ?!
-Imádom amikor ilyen hihetetlen nagy dolgokra jössz rá.-szinte éreztem ahogy pimaszul vigyorog.
-Még is mi a neved?
-Rob.Ja,és mielőtt megint rájönnél pár óra múlva a dolgokra,én hívtalak a repülőn is. De sajnos nem tudtam veled beszélni. Ah,kár.-egyre pimaszabbul és idegesítően beszélt velem.-Szóval be kellett érnem a kis barátoddal.
-Mit mondtál neki?-fogtam a fejem.
-Ó én semmit. Csak egy kicsit elbeszélgettünk egy két dologról.Majd ha akarja akkor elmondja,mivel nekem nem áll szándékomban összetörni téged.
-Már megint nem értem.-kezdtem egyre dühösebb lenni.
-Nem baj kislány,de én tudok segíteni,csak kérned kell.
-Nem akarok tőled semmit..mondtam ingerülten.
-Majd meglátjuk.De most jobb ha mész.Puszillak.-és a hívásnak vége.
Egyszerűen most nem tudtam hova rakni ezeket a dolgokat.Fogalmam sincs hogy ki az az Ann vagy Anne,már nem is érdekel a neve.Csak tudni akarom ki ő. És hogy Harry miért nem mondta el hogy beszélt Robbal?
Vissza mentem a szobába,és láttam ahogy Harry már a haját igazítja.
-Szia édes.-jött felém.De látta rajtam hogy valami nincs rendben.-Jól vagy?
-Mond neked az a név valamit hogy Anne ?-vele szemben vártam az őszinte választ.
-Honnan ez a hirtelen nagy kérdezősködés?-kezdett nevetni.
-Csak kérlek válaszolj. Tudom hogy kivel beszéltél a repülőn.
-Ezek szerint tudsz mindent.-távolodott el tőlem, és az arcát elöntötte a düh.
-Nem! Ez a baj hogy nem tudok semmit. Semmit az ég világon.-kezdtem kiakadni,de valahogy próbáltam vissza fogni magam.-Csak kérlek annyit mondja hogy ki az az Anne,és hogy mit beszéltetek?
-Semmit komolyat nem beszéltünk.-bámulta a földet,arca pedig egyre zavarosabb lett.-Anne. Anne pedig egy ismerősöm.A stúdiónál dolgozik,és sokan pletykálnak ezt azt..-mosolygott.- ....de azokból semmi sem igaz. Ne higgy senkinek,csak nekem. Rendben?!
-Rendben.-válaszoltam.-Most elmegyek,össze szedem magam,aztán segíthetnél reggelit csinállni.-adtam egy lágy csókot ajkaira és bevonultam a fürdőbe.
Rossz előérzetem van. Nem vagyok benne biztos hogy igazat mondott.Muszály lesz felhívnom Niallt.
Gyerünk vedd már fel.-mérgelődtem magamban.
-Szia.Hogy vagytok Harryvel? Minden okés?
-Szia. Igen,nagyon szép L.A. meg jó kettesben lenni Harryvel.-ültem a kád szélére.-De lenne egy kérdésem.
-Csak nyugodtan.
-Mit tudsz Anneről?
-Én semmit. Jaj Viki sajnállom de most nagyon elfoglalt vagyok. Jó szórakozást.Üdvözlöm Harryt.
Hiába köszöntem el,túl hamar kinyomta. Kissé érdekes hogy amint megemlítettem neki ezt a nevet egyből lerakta.
Most mihez kezdjek?Az lesz a legokosabb döntés,hogy megvárom amíg 'haza' megyünk.Hiszen többet tudhatok meg úgy, minthogyha most mindenkit felhívnék.
Biztos vagyok benne hogy amíg itt leszünk,ezen fogok agyalni,de valahogy el kell terelnem a gondolataimat majd.
Szóval kezdjük azzal hogy fel veszek egy tisztességes ruhát.
Amint kész lettem,lementem a konyhába és neki láttunk Harryvel a reggelinek.Komoly tudomány kell pár nutellás kenyér elkészítéséhez,de akkor is büszke voltam magunkra.
Majd lementünk újra a városba.Harry kijelentette hogy nem volt még lány aki ennyire lefárasztotta volna,de én ezt csak bóknak vettem.
-Nézd!-mutogatam egyik grafitiről a másikra. Annyira jó volt némelyik,és mindig is ki akartam próbállni egyszer.
De az egyiken kivételesen megakadt a szemem.Igaz hogy csak egy szimpla felirat volt,de akkor is.

(nyisd ki a szemed)
Mintha célzás lenne erre az egész buta keveredésre.







3 megjegyzés:

  1. nagyonjólett siess a kövivel..

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogodat ! Kedvencem !! <3 Siess nagyon az új résszel !! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jókat irsz és szuper ez a blog de elrontod teljesen azzal hogy hetekig hónapokig nem írsz ezáltel teljesen elveszted az olvasóid . Én is teljesen az eleétől olvasom a blogod és szinte minden nap csalodottam könyvelem el magamban hogy már megint nem írtál új részt, és szerintem ezzel sokak vannak így és egy idő után nem fogják nézegetni hogy van e fent új rész . persze megértem hogy a suli meg minden de nem hiszem el hogy nincs időd arra hogy egy nyomorúlt részt felrakj legalább hónaponta . Ezen gondolkodj el :)

    VálaszTörlés