2013. december 4., szerda

19.Rész

Hello everybody!:)
Megjöttem a 19.résszel. Reméllem testszeni fog!:')
Uhh..amúgy ez az album valami fantasztikus*-* nem bírok mást hallgatni csak is ezt! Nekem a Happily tetszik a legjobban..meg a Lillte black dress...Does he know....stb stb:D Na szóval az összes:D♥ Büszke vagyok rájuk:)
Nah de vissza a bloghoz! Mit szólnátok ha csinálnék neki egy Facebook csoportot ? Várom a véleményeteket az oldalt látható szavazó "doboz"-nál!
Jó olvasást mindenkinek!:)
                                                                                      ~E.V.
__________________________________________________________________

*Harry Szemszöge*

Még szinte bese értem az utcába de már láttam ahogy egy másik kocsi éppen leparkol a házam előtt. Egyre jobban világossá vált hogy kinek az autója, ahogy hajtottam az utcában. De miért van itt? Nem akarok most semmit tőle. És elég érdekes az időzítése, pont amikor összejöttem Vikivel. Nah itt a pont. Barátnőm van, vagyis már kijelenthetjük hogy van köztem és közte valami. De a lényeg az ugyan az ! Nem akarom már az első pillanatban megcsalni. Mondjuk amiről nem tud az nem fáj neki...de akkor se lenne valami jó döntés...
Szedd össze magad Harold.-mondogattam magamban az ülésen ülve nagy sóhajtások közepette.


-Áh, szia édes!-futott hozzám amikor kiszálltam a kocsiból.-Hiányoztál! Milyen volt pasis hétvégéd?
-Anne,te is nekem!-dörzsöltem a tarkóm. És igen, ő úgy tudja hogy Ed-del, a legjobb barátommal voltam valahol és csak ketten lazulgattunk ..vagy valami ilyesmit etettem vele be.-Öhh, hát mit is mondhatnék? Azt..azt hiszem hogy jó volt. Igen, megvoltunk.-vigyorogtam bambán és csak arra tudtam gondolni hogy mi történt ma Vikivel és velem.
-Ennek örülök!-simult közelebb hozzám.-De mi lenne ha ez után a hosszú hétvége után valami igazi kalandba is belevágnánk? Hmm?-végig csúsztatta az ujját a mellkasomon és a hatalmas szemeivel rám nézett, arra a bizonyos dologra vágyva.
-Nézd, Ann, most nem szeretnék...-vettem le a szépen manikűrözött kezeit a vállamról.
-Harry!-jött utánam az ajtóhoz.-Harry várj!
-Figyelj, sajnálom de nekem nincs most kedvem ehhez az egészhez.-sóhajtottam és inkább előkerestem a kulcsomat.
-Szóval..-enyelgett nyálas hangon.-..azt állítod hogy nincs kedved ehhez ?!-a kezeimet a derekára vezette.-És ehhez?!-adott egy finom puszit a számra. De épp hogy csak éreztem, amitől megőrültem.-Nah és ehhez mit szólnál? Ez se tetszene?-végül megcsókolt.


Kicsit hirtelen ért a dolog. Nagyon különös érzés volt most az ő ajkait érezni Vikijé után. Az egyik finom és édes a másik pedig vad és tüzes.
Jézus, mit művelek?
-Ann..Anne..hé..-és már azon kapom magam ahogy egymásba gabalyodva mászunk be az ajtón.
Ő azonnal leteper a kanapéra, és én hagyom. De miért?
A kis fekete vékony pántos toppja hamar lekerült róla a nadrágjával együtt. Szőke haját arrébb tűrte és...várjunk csak? Szőke ? Észre se vettem hogy befestette. Pont olyan a színe mint Vikinek. Nem lehet! Ne..-Magamban tiltakoztam az egész ellen amit épp csinálok de a testem nem így döntött. Neki szüksége volt erre, és rá se hederített hogy ezekkel a mozdulatokkal még valakinek könnyeket csalhatok ki a szemeiből.
De a gondolataimat hamar elfeledtem, mert ő már a fejem felett húzta le rólam a felsőmet, feltárva előtte tetovált mellkasom.Apró csókokat hintett a hasamon lévő pillangóig. Én csukott szemekkel élveztem amit csinál. Közben éreztem ahogy az övemet csatolja ki. Egy ügyes mozdulattal már a nadrágom is a földön volt.
Ő fehérneműben feküdt rajtam én pedig egy szál alsónadrágban a kanapén. Innen már nincs vissza út...akármennyire is szeretném.

*másnap*

Pislogva keltem fel az ágyamban. De nem a ..nem a kanapén voltunk? Jézusom, zúg a fejem.Mi történt este?
Annel voltam de utána minden homályos. Ő most hol van? Úristen, kell gyógyszer és víz. Azt hiszem egy kis alkohol is volt este.
Lesétáltam a konyhába és bevettem valamit a fejemre majd leültem és a telefonomon próbáltam elérni valakit.
Oh egy üzi. Annetől.
"Szia nyuszkó! x Ne haragudj de lekellet lépnem. A fekete alsó nacid nálam marad zálogba! Te badboy!(rossz fiú) Brutális volt az este, kicsit bedurvultunk. Jegeld le a sebed! Puszi, Ann.! x "
Seb? Milyen seb? Oh baszki ez nem lehet igaz. A szám! Mi a fenétől repedt fel?- bámultam a tükörbe.
Gyorsan letöröltem azt a kis vért a szám széléről és valahogy enyhítettem a seben jéggel. Majd kényszerítettem magam arra hogy felöltözzek.
Ránéztem az órára, és rohantam a kiadóhoz. Menet közben megálltam egy kávéért. Muszáj valahonnan energiát merítenem.
-Jó reggelt!-rohantam át stúdió hosszú folyosóján intve az itt dolgozóknak.
-Na végre!-sóhajtottak fel a fiúk.
-Bocsi a késésért de hosszú éjszakám volt.-ledobtam magam a kanapéra a fejemet fogva.
-Hát azt látom!-nevetett fel Louis.-A lány szája is ilyen szép pecsétes lett?
-Ah légyszi hagyd a sebem, csak késsel ettem és belehúztam az élét a számba.-piszkálgattam a hazudozásom közepette.
-Jól van gyerekek. Szedjük össze magunkat, igyatok pár korty vizet és jöhet a dal feléneklés!-kapart össze minket a hang mérnök.
Mi skáláztunk, Niall ledobta a pólóját Zaynnel eggyüt, mert szerintük így könnyebb énekelni. Elég szörnyű a hangom szóval ha ez segít rajta akkor én is ledobom.
-Uram segíts!- tátott szájjal bámulta a felsőtestem Zayn.-Neked tényleg nagyon durva estéd lehetett.
-Mert? Ne már,ne szivassatok srácok!-igazítottam meg a hajam. Nem tudom mi lehet olyan érdekes a felsőtestemen.
-Szerintem előbb nézz egy teljes alakos tükörbe, aztán nyilatkozz!-tört ki Niallból a nevetés.
Én oda sétáltam a szoba másik felében lévő nagy tükörhöz és elállt a szavam.
-Te jóságos! Lou! Hol van Lou?? Ezeket a szívás nyomokat hogy lehet eltüntetni? -elfogott egy enyhe pánik.
-Szerintem előbb a rúzs foltokkal küzdj meg.-veregetett vállon Liam.
Ez már ijesztő. Nagyon ijesztő. Mi a francokat művelt velem az a nő este?
Felhívtuk Lou-t aki először egy nagy "Jézus, mi történt veled?" tekintettel vizslatott, majd elkezdte lealapozódni a szívás nyomokat. A rúzst nehezen levakartam magamról. De ez akkor is szörnyű, mi lesz ha meglátja Viki? Nekem annyi.
-Most már okés. De legközelebb szerintem ne vaduljatok ennyire be. Akárki is volt a csaj, nagyon aprólékos munkát végzett veled!-dőlt a nevetéstől Lou szavai hallatán mindenki.
-Fegyelmezd Vikit!-nevetett fel Louis.
Ezt meg honnan veszi pont Louis?
-Hahah...meglesz!-nevettem mintha tényleg ő tette volna. Úristen de ő nem kurva, és még csak ..ááh mindegy.
-Niall megsúgott pár dolgot, pontosabban Bella.-piszkálta a mikrofonját Liam miközben hozzám beszélt.-Haver, nem volt még egy kicsit korai? Épp hogy együtt vagytok máris megdöntöd? Jó inkább ne is válaszolj, mert ez a ti dolgotok, én nem akarok bele avatkozni.
Hát kösz Liam. Még jó hogy nem kell rá válaszolnom, mert erre nem is tudnák mit mondani. És igen, Viki most a szemükben hivatalosan is egy kis kurva. De azt nem mondhatom el nekik hogy egy másik csaj volt, mert akkor az Victoria fülébe is eljutna és azt pedig nem szeretném.
Jobb lenne ha elfelejteném Annet mert most kevertem mindenkit egy nagy hazugságba.
-Lássunk hozzá! -szóltak nekünk.
Mi besétáltunk az üveggel elzárt fülkébe és felénekeltünk pár dalt, ami valószínüleg az új albumra lesz majd. De ez még csak próba.
-Sziasztok.-egy félénk hang lépett be a terembe.
-Szervusz édesem, nem akarom elrontani a jó kedved de ide sajnos a fiúkon és rajtam kívül más nem jöhet be!-tessékelte ki az egyik itt dolgozó.
-Hagyd, ő maradhat!-hívta vissza Zayn.-Harry, látogatód jött!
-Viki!-csókkal üdvözöltem. Az ő csókja édesebb. Sokkal édesebb mint másé.
-A szád..mi történt vele?-érdeklődött kíváncsi tekintettel,miközben magamhoz szorítottam.
-Csak kés...megvágtam..semmi komoly!-utálok hazudni, de most muszáj volt.
-Na és milyen volt az éjszakád Viki? Látom nem szeretsz finomkodni...-helyezte magát Louis kényelembe a kanapén. Én vele szemben voltam míg Viki háttal, ezért inkább gyorsan újra egy szorosan átöleltem és a nyakam előtt húzogattam a kezem szúrós tekintetet vetve közben Louisra. Remélem vette a lapot hogy erről nem kéne beszélnie..
-Öhm..ezt nem értem. Jól aludtam az éjjel..mert?-értetlenkedett szegényem.
-Semmi, felejtsük el, magamban beszéltem csak hangosra sikeredett. Tudod,piszkos a fantáziám!-mentegetőzött Louis. Hála istennek megértette amit mutogattam.
Szépen lassan végeztünk és mind elindultunk a magunk útja felé.
Viki és én beültünk egy italra.
-Fáradtnak tűnsz.-nézett rám , miközben italt választottam.
-Nem tudtam aludni.-egyre több hazugság nyomja a szívem...-De ez most nem fontos!
-Biztos minden rendben Harry?
-Abszolút.-mosolyogtam vissza rá.-Viszont inkább beszéljünk arról hogy miért hívtalak a stúdióhoz.Arról lenne szó, hogyha nincs ellenvetésed, lenne-e kedved eljönni velem L.A.-be? Lehetnénk a házamba, nekem az már úgyis ismerős terep szóval nincs esély az eltévedésre. Meg legalább Niallék is kicsit együtt tudnának lenni! Na, mit szólsz?-átvezettem a kezem a combjára az asztal alatt és vártam hogy mit lép.
-Örömmel.-jelentette ki könnyedén.-De mégis mennyi időről lenne szó..mert a szüleim..
-Hé! A szüleid messze vannak és nem fognak ebből semmit megtudni, ne aggódj! Amúgy meg csak pár nap. Majd meglátjuk.-mosolyogtam lehajtott fejjel. Aranyos amikor így túl aggódja a dolgokat.
-Ha valami baj lesz, kinyírlak,csak hogy tudd!-fenyegetett az ujjával. Én pedig csak egy csókot nyomtam ajkaira.
-Majd meglátjuk édes!-válaszoltam kajánul.

UI.: A késések a részekkel az iskola miatt vannak. Szóval légyszi ne engem szidjatok amiért későn vannak részek hanem inkább a gimit!:/ Köszi a mgértést!♥

4 megjegyzés:

  1. imádoom siess a kövivel ahwww

    VálaszTörlés
  2. Siess a köviveeel <33 Melyik gimibe jársz?? Hova küldjek panasz levelet a túl sok tanulnivaló miatt? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm csajok:)♥
      Hahaaa:DDDD Tapolca Batsányi gimi :3

      Törlés
  3. Jajj istenem hozddd mar a reeszt:3

    VálaszTörlés