2013. november 24., vasárnap

18.Rész

Csajszik, mind tudjuk kiszivárgott a srácok Midnight Memories albumáról az összes szám.
Saját vélemény : Elküldeném az összes nyomorék embert aki ilyenre képes volt! Akasszák fel magukat vagy törjék le az ujjaikat.. Sajnálom a fiúkat mert keményen dolgoztak ezen és egy pillanat alatt hatalmas veszteséget kaptak! És igen, tudom, nagy a csábítás hogy meghallgassam de nem teszem. Ennyit megérdemelnek hogy majd csak amikor IGAZÁBÓL MEGJELENIK az album, akkor hallgassam meg őket.
Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de nekem ez a véleményem.:/ Szívesen meghallgatlak titeket is komiban:)
Szemét dolgok ezek, de inkább jöjjön a 18.Rész!
Annyit fűznék hozzá hogy köszönöm a komenteket és ezt a sok oldal megtekintést! 10.000+ MEGTEKINTÉS, KÖSZÖNÖM♥
Jó olvasást!:)
                                                                          ~E.V. puszi.!
_____________________________________________________________________

-Igyál..oldja a feszültséget.
-Kösz de nem..-dobta a kezembe.
-Hát jó, én nem erőltetek semmit. Majd úgyis meg gondolod magad.-húztam le belőle egy nagy kortyot.-Végre eljött az a pillanat amikor szemtől szemben lehet veled beszélni!
Sóhajtottam egy nagyot majd bele kezdtem....


*Victoria szemszöge*

Már görcsösen kapargattam a fa kérgét ahol ültem. Még nem láttam Harrynek ezt az arcát, csak hallottam róla. Régebben sok blogot is olvastam ahol rossz fiúnak állítják be,de nem gondoltam volna hogy ez az énje valóban létezik! Félelmetes ahogy a szemeit elönti a vágy és a düh egyszerre. Azonban a rettentő tekintet ellenére elmondhatatlanul vonzott ez a kis 'játék' amit velem űzött.
Amikor neki támaszkodik a kezével a fának, és az izmai megfeszülnek,isteni látvány. A tetkók pedig csak rádobnak még egy lapáttal.
Bár egy kicsit furcsának tartom hogy ilyen hirtelen a jó Harryből rossz Harry lett.
Nem tudom hogy mit tegyek, egyszerűen mozdulni se tudok, annyi minden történik percről percre. Sikerült teljesen össze zavarnia.
Csak nézem ahogy issza azt a sok alkoholos löttyöt,és nagyokat sóhajtozok.
-Harry,ugye..ugye tudod hogy így nem vezethetsz?!-köhécseltem az alkoholra célozva.
Ő mintha megse hallotta volna, itta tovább.
-Nem akarok itt éjszakázni az erdő kellős közepén, és mivel nincs jogsim, le kéne tenned az üveget!-próbáltam finoman meggyőzni.
-Megoldjuk édes.-csavarta végre rá a kupakot arra az alkoholos szörnyűségre.
Miután ezt közölte velem, újra hátat fordított nekem.Kíváncsi vagyok hogy a haza utat hogyan tervezi.
De inkább nem hergeltem magam a tovább gondolkodással. Kicsit kijjebb sétáltam az erdős részből, és kiértem egy gazos mezőre. Igaz hogy nem szeretem az ilyen helyeket, de most valahogy késztetést éreztem arra hogy leüljek és átgondoljak pár dolgot.


Amint lehuppantam a földre elbambultam.Csak belemerültem a tájba és az előbb történ csókba a fánál. Hogy lehet valakinek ilyen két különböző énje mint neki ?! Az egyik tetszik, a másikba pedig beleszerettem.
És igen, nagyon hülye vagyok.Ha nem lennék ilyen makacs és naiv már rég nem itt tartanánk. Egyes dolgoknak megse kellett volna történniük.
És mi az hogy kikészítem és az agyára megyek? Ha tényleg így volna akkor nem csinálná azt velem amit csinál. Néha már azt se tudom hogy hol vagyok és mit csinálok ha vele vagyok, vagy ha csak beszéllek vele. Valahogy elvarázsolt. Csak nem adom magam könnyen. És hogy miért? Valószínüleg ő még nem tapasztalta a viszonzatlan szerelmet. A világ egyik legrosszabb dolga az ha valakiért mindent  megtennél de ő semmibe se vesz. Sajnos én már többször is átéltem. Ezért húztam fel magam elé egy falat. Pontosabban Harry és magam közé. Nem akarok újra össze törni, elég volt ennyi rossz dolgot átélnem, nem hiányzik még egy.
De lehet hogy Harry más lenne.-szólt közbe a tudatalattim.-Vele önmagad lehetnél,ő szeret! Vele minden más lehetne! Csak hagyd hogy szeressen, engedd el magad! Ezek után már úgyse hagyhatod hogy nyomtalanul eltűnjön az életedből, már ott fog élni benned, a fejedben! De ha egy kicsit is van eszed akkor nem hagyod hogy csak emlékként éljen tovább veled.
-Elég!-csúszott ki a számon.
-Kicsit magadba szálltál. Minden oké?-ült mellém.
Ahogy beszélt, érezni lehetett a levegőben az alkohol szagát.
-Persze.-hunytam le hosszan a szemem.
Mintha nem hatott volna rá a pia.Vagy csak én látok át rajta, és látom újra ugyan annak a Harrynek akit először megismertem ?! Nem akarok túlságosan belemerülni ebbe az énjébe, de mintha minden szavában meghallanám az ártatlanságot.Pedig pár perce még menekülni akartam előle, tőle és a sötét Harrytől ami benne él.
Most viszont újra biztonságban érzem magam mellette.
-Harry..-vettem egy mély levegőt.-voltál már igazán szerelmes olyas valakibe akit lehetetlen volt elérned?
Hallottam magam mellett ahogy kuncog egy kicsit. Nem tudom mi volt ebben a vicces de édes volt hallani ezt a hangot tőle.
-Ami azt illeti, nem.-könyökölt magabiztosan a térdére.-Eddig mindenkit megszereztem akit szerettem volna. Ez alól senki sem kivétel.-tekintetét felém terelte.
-Honnan veszed hogy senki sem?-simogattam a száraz virágokat mellettem. Harry haja jutott róla eszembe ahogy az ujjaim közé értek a szálak...
-Mert nekem senki sem tud ellen állni!-és már azon kaptam magam ahogy fölöttem támaszkodik.
Izmai megfeszültek ahogy a mellkasom mellett támaszkodott, engem pedig teljesen hátra döntött.
Egyre erőteljesebben éreztem az illatát, amire eddig nem nagyon figyeltem, de ez az illat valahogy magával rabolt. Igaz hogy kicsit a pia is közre játszott, de az nem érdekelt.
-Csak arra kérlek hogy ne tegyél úgy mintha nem is léteznék!-lehelte ajkaimba.-Sajnálom hogy így viselkedtem..-suttogta amilyen halkan csak lehetett.-...de elkapott a vágy és valahogy ez sült ki belőle.
-Többet ne tedd ezt, kérlek! Ígérd meg!-suttogtam ugyan úgy ahogy ő. Kezemmel pedig a nyakát megfogva húztam pár centivel közelebb magamhoz.
-Csak akkor ha soha többé nem kételkedsz bennem és megpróbálod elengedni magad.-nézett mélyen a szemembe.
-Csókolj meg.-mondtam ki tiszta hipnózisban.Mintha egy romantikus filmbe csöppentem volna. Ajkai óvatosan súrolták az enyémet,nem úgy mint az előbb,amikor csak azt akarta bebizonyítani hogy mikre képes.Hihetetlen hogy mennyivel jobb a csók akkor ha mind ketten ezért a pillanatért szenvedünk.Kezeim lassan hajába kúsztak és véletlen meghúztam egy kisebb tincset, amire egy apró sóhajjal válaszolt.
Azt hiszem hogy megtörtem! Véglegesen. Az ilyen pillanatokért bármit megtennék.
-Ugye hogy sokkal jobb ha nem stresszelsz?-kuncogott egy leheletnyi távolságra tőlem, még mindig fölöttem támaszkodva.
-Sokkal.-adtam egy apró puszit szájára,majd elégedetten felállt.
Én is követtem. Leszedegettem az apró gazokat a hajamról amik bele ragadtak. majd megragadtam a kezét.
Eléggé besötétedett, és hiába volt nyár, kicsit lehűlt a levegő. Ezért Harry oda adta a kabátját amit az egyik fatönkre fektetett le.
Felvettem és így bámultam az eget ahogy egyre jobban megy le a nap.


Nem szeretek ilyenkor ilyen helyeken lenni, hiába van velem Harry. A kocsi meg rohadt messze van.Szóval még jobban besötétedik mire kiérünk hozzá. A kocsi !!
-Harry, hogy jutunk haza? Ha te vezetsz akkor a rendőr őrsön éjszakázhatunk.-akadtam ki. Teljesen kiment a fejemből hogy mennyit vedelt , csoda hogy nem részeg.
-Átvágunk az erdőn, utána már csak pár perc egy mellék úton és beérünk a hotelhez.
Nem vagyok benne teljesen biztos, de megígértem neki hogy nem reagálom túl a dolgokat, szóval csak bólintottam egyet.
Hozzá bújva vissza sétáltunk az autóhoz. Szinte semmit se szóltunk egymáshoz, de most ez nem is volt baj.
Beültünk, majd lassan elindult egy elég rázós úton Harry.
Inkább benyomtam a rádiót, amiben épp az egyik kedvenc számom ment. Azonnal max hang erőre tekertem. Így már kicsit élvezhetőbb volt az út. Amíg Ő próbált koncentrálni, addig én rekedtesre énekeltem a torkom. Persze ő csak nevetett rajtam,mert a hangom az iszonyú.
Fél óra múlva valahogy kiértünk egy rendes útra. Áldottam az eget hogy nem kell tovább rázkódnunk.
Kicsit jobba rátaposott a gázra, és száguldottunk! Amikor már ismerősek voltak az utcák, egy kicsit lejjebb vett, én pedig a zene hang erejéből.
Kicsit elszontyolodtam hogy elkell tőle szakadnom. Furcsa, eddig még ezt az érzést nem tapasztaltam. Mintha minden percben hiányolnám a közelségét.
-Megjöttünk!-parkolt le a hotelünk parkolójában.
Kiszálltunk mind a ketten, és a bejáratig kísért.
-Holnap délután 2-re oda találsz a kiadónkhoz?- karolta át a derekam, és tekintete igenlő választ várt.
-Miért is?-mosolyogva tettem tenyerem a mellkasára.
-Ha eljössz megtudod.
-Ott leszek.-és újra elöntött a jó.


Átkaroltam a nyakát, és egy hosszú búcsú csókkal köszöntem el tőle. Átkarolt és megvárta amíg kezünk eléri azt a távolságot, amikor már nem ér össze és megvárta ahogy eltűnök a hatalmas hotelben.
Szerintem elpirultam ebben az egészben úgyhogy inkább megszaporáztam a lépteimet és gyorsan felfutottam a szobánkhoz.
Bevágtam az ajtót és a földre csúsztam. Egy hatalmasat sóhajtottam.
-Észnél vagytok?-hát nem sokáig tartott a jókedv.
-Bella! Úr isten, el sem fogod hinni mi történt!-álltam fel és egy hatalmas ölelésben részesítettem.
-Viki, Viki, elég!-tiltakozott de én nem engedtem el.- Mi ez a nagy boldogság? Amikor legutoljára hallottam a hangod akkor még tiszta pánikban voltál.
-Az akkor volt..-forgattam a szemem.
-Várj! Csak nem....Viki !-kapcsolt az agya.
-De ! Olyan jó volt. Legalábbis a napnak az egyik része, a másik az már kevésbé.-meséltem.
-Szóval akkor, ti..most ?! Tudod?-vigyorgott rám.
-Igen.-válaszoltam olyan boldogan amilyen boldogan csak tudtam.
Erre ő felkiáltott és újra megölelt.

*Harry szemszöge*

Megvártam amíg bemegy a hotelba. Ő képes még itt is valami bajt csinálni. De így tökéletes, és végre teljesen az enyém!-ezekkel a gondolatokkal ültem vissza újra a kocsimba.
Hazáig hajtottam reménykedve hogy a rendőrök tényleg nem kapnak el.
De a házam előtt egy elég érdekes dolog fogadott.
Ő hogyan kerül ide ?


UI.: A szereplők nincsenek élő személyekhez kötve, kivétel az 1D tagokat. Ők saját magukat alakítják, míg a többiek mind kitaláltak és nincsenek élő emberekről mintázva.
Jah, és remélem mindenki nézte tegnap az 1DDayt! Uh, istenem..hát én szét folytam amikor a Talk dirty To Me volt.:D Najó , ez már egy másik téma:)


8 megjegyzés:

  1. wowhhhh wááohh imádom siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Most nyitott egy barátom egy blogot! :) Ha van kedved nézz be, kérj kritikát! :) http://designersoul01.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Siess a kovivel, imadom ahogyan irsz, MINDENT! Remelem hamar jon a kovi! Xxx

    VálaszTörlés
  4. Na végre*--* ezt vártam :D
    siees!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek:)♥

    VálaszTörlés
  6. Minél előbb a kövi részt! :)
    Imádom ezt a történetet!! :)

    VálaszTörlés